Pagina's

22.9.11

De kuitbroek






Wisselvallig weer vertaald zich gelijk naar het straatbeeld. Vrouwen weten niet wat te dragen. Gaan we voor veilig en dragen we een dikke trui of jas of wagen we het erop en gaan we zolang het nog kan voor slippertjes?

En zo ook de kuitbroek... Liever gezegd; de broek die precies stopt op de kuit. Voor veel vrouwen een ideaal kledingstuk voor dit soort wisselvallige dagen.

Niets mis mee zo op het eerste gezicht. Behalve als jouw kuiten niet jouw meest flatteuze deel van jouw lichaam zijn. (Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel het positief.) Wanneer dit het geval is, is de kuitbroek niet jouw beste kledingstuk.
In dit geval kan jij beter kiezen voor een broek met een langere lengte. Hetzelfde effect krijg je met een rok of jurk met kuitlengte.  

Helaas voor mij, is dit bij mij het geval. Ik beschik over hele mooie stevige ronde kuiten. Wat ook betekent dat jij mij nooit zal zien in een kuitbroek. Waarom niet? Omdat de kuitbroek mijn toch al aanwezige kuiten nog meer accentueert. Daarom ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...